- Poprawa efektywności, lojalności i zaangażowania pracowników
- Integracja współpracowników i pozytywny wpływ na wzajemne relacje
- Pozytywny wpływ na wizerunek firmy
- Zwiększenie atrakcyjności organizacji – ściąganie i utrzymanie utalentowanych jednostek
- Poznanie indywidualnych oraz grupowych problemów i propozycja ich rozwiązania
- Poznanie indywidualnych potrzeb dzięki badaniu ilościowemu
- Projektowanie przestrzeni dostosowanej do procesów
- Rzetelna analiza zmniejsza ryzyko nietrafionych rozwiązań funkcjonalnych
- Dzięki analizie procesów zachodzących w organizacji możliwe jest dostosowanie przestrzeni nie tylko do obecnych, ale również przyszłych potrzeb klienta
- Określenie najlepszego systemu pracy
- Określenie efektywnego podziału funkcjonalnego przestrzeni z podziałem na wykonywane aktywności
- Wyznaczenie zapotrzebowania na przestrzenie procesów indywidualnych, grupowych, spotkań i regeneracji oraz ich preferowanej formy
- Rezultatem analizy wzajemnych relacji pomiędzy działami jest powstanie optymalnej mapy funkcjonalnej