Projekt strefy recepcji oraz przestrzeni showroomu dla Bosch Rexroth jest przykładem korelacji identyfikacji wizualnej organizacji z aranżacją wnętrz oraz dowodem, że wystrój może, a nawet powinien stanowić element strategii marketingowej. Ścisła współpraca interdyscyplinarnego zespołu Fusion Design z Działem Marketingu klienta, zaowocowała spójną z identyfikacją wizualną firmy aranżacją.
Zrealizowaliśmy szereg niestandardowych, rozwiązań brandingowych, które były kluczowymi elementami projektu. Wielkogabarytowe, podświetlane panele ścienne oraz hasła firmy to żadne wyzwanie dla naszego zespołu! Odważny i nieszablonowy design w połączeniu z najlepszym wykonawstwem jest standardem w naszej działalności.
W projektowanej przestrzeni dzięki zróżnicowaniu posadzek wydzielono wizualnie 3 strefy funkcjonalne: strefę spotkań, strefę Klienta oraz recepcję. Zastosowana kolorystyka wiernie odzwierciedla wytyczne identyfikacji wizualnej, a zaproponowana tekstura drewna subtelnie ociepla przestrzeń.
Prace obejmowały kompleksową usługę: fit-out, projekt koncepcyjny, projekt szczegółowy, kosztorys, dostawę i montaż wyposażenia, indywidualnie projektowane zabudowy stolarskie oraz prace wykończeniowe.
Prowadzenie i nadzór Anna Podsiadło Projekt Monika Wieczorek-Wrona, Aleksandra Makeichik