Ochrona pracowników przed wirusem - 5 KROKÓW

Nowa rzeczywistość przynosi nam wiele wyzwań związanych z organizacją schematów pracy.

W związku z wirusem COVID-19, a także jego skutkami, praca zdalna będzie nam towarzyszyć przez dłuższy czas. Jednak życie biurowe wciąż istnieje i jest nieodłącznym elementem świata biznesu. Łagodzenie blokad i otwieranie gospodarki niosą za sobą potrzebę minimalizacji możliwości przenoszenia się wirusów. Powrót do biura wiążę się z koniecznością zastosowania odpowiednich środków ochrony i wdrożeniem nowych zasad funkcjonowania.

Pragniemy Państwu pomóc w organizacji bezpiecznych warunków pracy za pomocą szeregu poniżej przedstawionych działań:

1.Projekt mapy funkcjonalnej biura 
dostosowanie aranżacji przestrzeni do nowych warunków- z zachowaniem dystansu społecznego

2.Przegrody z plexi i ściany mobilne
pozwalające na łatwe i szybkie odgrodzenie się oraz przekształcenie open space’u w układ gabinetow

3.Meble o właściwościach przeciwdrobnoustrojowych
z innowacyjnym rozwiązaniem użycia technologii srebra i naturalnej miedzi

4.System rezerwacji biurek i sal konferencyjnych

5.Wyposażenie wspomagające ochronę przed COVID-19:
stacje do dezynfekcji rąk, maty bezpiecznego dostępu, naklejki ostrzegawcze, przyłbice ochronne oraz maseczki wielokrotnego użytku

Zapytaj o szczegóły: Maja Malinowska 604 387 652, e-mail: maja.malinowska@fusiondesign.pl